تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
کد خبر : 10400

غول های آهنی درجاده مرگ

غول های آهنی درجاده مرگ

این روزها اگر در جاده شوشتر به دزفول تردد داشته اید، قطعا با دهها بلکه صدها تریلی حمل میلگرد و سایر تولیدات شرکت فولاد روهینا دزفول مواجه گشته که علاوه بر ترافیک، خطرات بالقوه ای برای مسافرین این جاده پرتردد و شلوغ ایجاد نموده است! حال پرسش این است چرا تریلی های پرخطر مربوط به

این روزها اگر در جاده شوشتر به دزفول تردد داشته اید، قطعا با دهها بلکه صدها تریلی حمل میلگرد و سایر تولیدات شرکت فولاد روهینا دزفول مواجه گشته که علاوه بر ترافیک، خطرات بالقوه ای برای مسافرین این جاده پرتردد و شلوغ ایجاد نموده است!
حال پرسش این است چرا تریلی های پرخطر مربوط به شرکتی که در حوزه شهرستان مجاور بوده، اشتغالزایی مناسبی برای آن منطقه به وجود آورده است باید از مسیر شوشتر به مقصد تردد کرده و فقط خطرات ناشی از این غول های آهنی شامل حال مردمان شهرستان های شوشتر و گتوند گردد!!

همگان نیک میدانند آزاد راه اندیمشک به بندر امام (ره) که قرار بود از حوزه گتوند و شوشتر عبور نماید با کارشکنی چه کسانی به سرانجام نرسید!!

جاده فعلی شوشتر به دزفول بخصوص حدفاصل صالح شهر تا این شهرستان همجوار بدلیل مشکلات فراوان و دوطرفه بودن ظرفیت خودروهای سواری را نیز ندارد حال چگونه است تریلی های غول پیکر به حجم ترافیک این جاده افزوده شده و چرا مسئولین گتوند و شوشتر در این خصوص سکوت کرده اند!!
آیا حتما باید اتفاقی دردناک افتاده تا این مسئولین موضع گیری نمایند…!؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.