تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 10670

داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان به مدت یک هفته می توانند ثبت‌نام کنند

داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان به مدت یک هفته می توانند ثبت‌نام کنند

  مهندس عباسی زاده فرماندار محترم شهرستان گتوند در این خصوص اظهار داشت ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را از ۱۴ آبان به مدت یک هفته اعلام کرد.   رییس انتخابات شهرستان گتوند افزود: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که به

 

مهندس عباسی زاده فرماندار محترم شهرستان گتوند در این خصوص اظهار داشت ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را از ۱۴ آبان به مدت یک هفته اعلام کرد.

 

رییس انتخابات شهرستان گتوند افزود: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می­توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۰ جمعاً به مدت ۷ روز از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ به فرمانداری مرکز استان حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه­ اصل شناسنامه عکس دار و یک نسخه تصویر از کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر از پشت و روی آن، اصل مدرک حوزوی و یک نسخه تصویر از آن و ۶ قطعه عکس ۴×۶ ،ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.