بعد از اعلام تایید صلاحیتها توسط هیات اجرایی علاوه بر تحرک انتخاباتی در فضای عمومی، در فضای مجازی نیز تبلیغات انتخابات شکل جدی تری به خود خواهد گرفت هر چند از روزها و ماه های قبل گروه های هواداران کاندیدای مختلف ایجاد شده بود و نسبت به معرفی کاندیدای خود فعالیت های زیادی داشتند
تحرکات تبلیغاتی کاندیداها در بستر فضای مجازی و شبکههای اجتماعی به حدی وزیدن گرفته است، که گروههای مختلفی از کاندیداها با عناوین مختلف در شبکههای اجتماعی پر مخاطب تشکیل و شمار زیادی از شهروندان دو شهرستان را به سمت شرکت در انتخابات سوق میدهند.
گزارشهای میدانی حاکی از آن است که در شهرستانهای گتوند و شوشتر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با تشکیل گروههای مجازی و تبلیغ کاندیداها رونق گرفته است و مخاطبین با به چالش کشیدن عملکرد نامزدها سعی در انتخاب فرد اصلح دارند برخی نیز با برجسته کردن نقاط قوت و ضعف کاندیداها به دنبال تخریب و یا تشویق نامزدهای مورد نظر هستند این مساله به وفور دیده میشود و افراد با بررسی تحلیلها و نظرات دیگران سابقه و عملکرد کاندیداها را میسنجند.
در چند ماه منتهی به انتخابات در محافل عمومی و نشستن های خانوادگی و دوستانه دو شهرستان گتوند و شوشتر، در حالی که در فضای مجازی تبلیغات زود هنگام مدتهاست که آغاز شده و مردم نیز با نگاهی گذرا به دنبال خبرهای دسته اول و هیجانی هستند که ساعاتی را فارغ از مشکلات را سپری میکنند.
دیدگاه خود را بگذارید