تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 11090

تقدیر از بانوان شاغل در اداره امورمالیاتی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مقام مادر

تقدیر از بانوان شاغل در  اداره امورمالیاتی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مقام مادر

به مناسبت ولادت با سعاادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر ،از بانوان اداره امورمالیاتی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد. همچنین در ادامه مراسم از همکاران ایثارگر این اداره تقدیر شد. به گزارش رستاک خبر این مراسم با دعوت رییس اداره امور مالیاتی شهرستان مسجدسلیمان از محمد عسگری

به مناسبت ولادت با سعاادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر ،از بانوان اداره امورمالیاتی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد. همچنین در ادامه مراسم از همکاران ایثارگر این اداره تقدیر شد.
به گزارش رستاک خبر این مراسم با دعوت رییس اداره امور مالیاتی شهرستان مسجدسلیمان از محمد عسگری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و حاج آقا قاسمی امام جماعت اداره و معاونت آموزش و پرورش شهرستان و بانوان و ایثارگران شاغل در اداره امور مالیاتی شهرستان و در محل سالن اجتماعات اداره امور مالیاتی برگزار گردید .
کیومرث قنبری در ابتدای مراسم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، به تبیین جایگاه و مقام زن و الگوی بی بدیل زن مسلمان حضرت فاطمه زهرا پرداخته و در ادامه همین مراسم از ایثارگران اداره امور مالیاتی نیز تقدیر بعمل آورد.
حاج آقا قاسمی امام جماعت و معاونت آموزش و پرورش شهرستان نیز در فضایل دخت نبی اکرم و جایگاه و مقام زن بیاناتی فرمودند.
در ادامه مراسم عسگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز ضمن تشکر از حسن تدبیر اداره امور مالیاتی شهرستان در برگزاری این مراسم در تکریم خانواده های شهید و ایثارگر بیاناتی ایراد نمودند

در پایان این مراسم از بانوان و همچنین ایثارگران همکار با اهدا لوح و هدایا توسط رئیس اداره امورمالیاتی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.