تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۳۹
کد خبر : 12231

فرمانده انتظامی هندیجان : سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس آگاهی هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان : سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس آگاهی هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان از دستگیری باند ۷ نفره سارقین اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. رستاک خبر؛سرهنگ کامران خوشناموند در گفت وگو با خبرنگارماگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در انبارها و مغازه ها برخی مناطق شهر هندیجان، دستگیری سارق و یا

فرمانده انتظامی هندیجان از دستگیری باند ۷ نفره سارقین اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

رستاک خبر؛سرهنگ کامران خوشناموند در گفت وگو با خبرنگارماگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در انبارها و مغازه ها برخی مناطق شهر هندیجان، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کارکنان انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارکنان آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های از محل سرقت‌ها و انجام اقدامات پلیسی ۷ سارق که با ترفندهای خاص وارد اماکن خصوصی می شدند و اقدام به سرقت اموال موجود در انبار ها و مغازه ها میکردند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی باند ۷ نفره سارقین را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد اموال سرقتی از جمله تعداد ۱۸۰ دستگاه جاروبرقی، ۳ دستگاه یخچال فیریزر، ۱۸ کارتن ظروف آشپزخانه، ۱۸۰ دستگاه جاروشارژی و ۱۸۰ دستگاه خردکن کشف شدافزود: متهمان پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ خوشناموند با بیان اینکه متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار صادره راهی زندان شدند، از اصناف خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و مغازه ها و همچنین از دوربین مداربسته استفاده کنند.

اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی طی ۷۲ ساعت در هندیجان:

فرمانده انتظامی هندیجان از توقیف ۷ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ کامران خوشناموند دراین باره گفت : در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، طرح برخورد با خودروهای شوتی با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۳ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: کارکنان انتظامی این فرماندهی با گشت زنی نامحسوس و کنترل محور های مواصلاتی ۷ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان تصریح کرد: در این عملیات‌ها موتور لنج و انواع کالای خانگی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ خوشنامونددرپایان گفت: در این ارتباط ۷ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.