تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۰
کد خبر : 12328

آغاز عملیات پروژه آسفالت خیابان اصلی شهر ترکالکی و نکاتی قابل تامل

آغاز عملیات پروژه آسفالت خیابان اصلی شهر ترکالکی و نکاتی قابل تامل

  رستاک خبر؛مهندس تقی پور دهکردی شهردار ترکالکی افزود ، در بدو ورود اینجانب به عنوان شهردار با صحنه ای مواجه شدم که از نظر خیلی از همشهریان عزیز گویا قصوری یا کم کاری از طرف شهرداری نسبت به وضعیت خیابان های شهر انجام گرفته که میباسیت نسبت به این موضوع با مردم عزیز شهرم

 

رستاک خبر؛مهندس تقی پور دهکردی شهردار ترکالکی افزود ، در بدو ورود اینجانب به عنوان شهردار با صحنه ای مواجه شدم که از نظر خیلی از همشهریان عزیز گویا قصوری یا کم کاری از طرف شهرداری نسبت به وضعیت خیابان های شهر انجام گرفته که میباسیت نسبت به این موضوع با مردم عزیز شهرم سخن بگویم و شفاف سازی کنم .

با توجه به اینکه آسفالت نمودن خیابانها یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها میباشد شکی نیست اما چه بگویم که یک اداره طویل و عریضی به نام اداره آبفا ( استان ) که ماه ها پیش به منظور اصلاح شبکه آب شرب شهری اقدام به حفاری خیابان ها می‌کند تا مردم بتوانند از شبکه جدید آب شرب بهرمند شوند اما مشکلات مالی این شیرینی و هلاوت را به کام مردم تلخ کرد و تمام قصور به گردن شهرداری افتاد .
همشهریان گرامی :

در این ۴ ماهی که از سال جدید گذشت تمام تلاش اینجانب و اعضای محترم شورای شهر بر این تلاش بود که با رایزنی هایی که با نماینده گرامی. فرماندار عزیز . آبفا استان . امام جمعه محترم و بخشدار محترم مدیریت محترم آبفا شهرستان که کار نیمه تمامی که انجام شده را به پایان برسانیم و شهرداری بتواند آسفالت را شروع کند . پس از تمام این پیگیری ها و بروکراسی های اداری توانستیم نسبت به ۴۸ کردن پیمانکار قبلی و معرفی پیمانکار جدید اقدام کنیم و اداره آبفا استان به صراحت با توجه به نبود اعتبارات کافی ،فقط موضوع اصلاح شبکه قبلی که انجام شده و می‌بایست انشعابات فرعی ها کشیده و اتصالات نسب گردد را قول همکاری داد و به این دلیل بود که ما اقدام به آسفالت لاین ورودی شهر کردیم تا انشالله لاین خروجی و بقیه خیابان هایی که توسط آبفا حفاری شده که در این هفته انشاله کار شروع می‌شود و سپس نسبت به آسفالت اقدام خواهیم کرد
در آخر از صبر و شکیبایی همشهریان گرامی که در این خصوص آزرده خاطر هستند و ما هم خودمان به عنوان شاکی از اداره آبفا (استان) گلایمند هستیم عذر خواهی میکنم و این قول را می‌دهم با همت و پیگیری اعضای محترم شورای شهر نسبت به پیگیری و رفع مشکلات پیش‌آمده اقدام نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.