تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۳
کد خبر : 12522

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود رزمندگان به میهن اسلامی

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود رزمندگان به میهن اسلامی

به گزارش رستاک خبر؛دکتر ساناز حسینی نژاد ، طی پیامی، فرا رسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ۲۶ مرداد، سال‌روز ورود شورانگیز مردانی از قبیله غیرت و پایداری، آزادگان سرافراز به خاک عطرآگین ایران اسلامی است. سلام

به گزارش رستاک خبر؛دکتر ساناز حسینی نژاد ، طی پیامی، فرا رسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد، سال‌روز ورود شورانگیز مردانی از قبیله غیرت و پایداری، آزادگان سرافراز به خاک عطرآگین ایران اسلامی است. سلام و ثنای حق بر رفعت‌نشینان بلند آزادی که نام فاخر خود را بر صفحه ایستادگی و صبوری حک کرده و به کاروان پیام‌آوران عاشورایی پیوستند.

اکنون فرصتی است مغتنم برای مرور رشادت های غیور مردانی که در سال های درد و فراق و دور از دیار، با تحمل مرارت ها و مشقت های فراوان، رسالت خویش به عنوان مظاهر ایثار و استقامت را با سرمشق قرار دادن سیره اهل بیت (علیهم السلام) به سرانجام رساندند .

اینجانب این روز فرخنده را به تمامی آزادگان سرافراز میهن اسلامی، تبریک و تهنیت می‌گویم. سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.