تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر : 12887

توزیع ۲ هزار بسته کمک آموزشی نوشت افزار تهیه و در بین دانش آموزان روستاها و عشایر استان خوزستان

توزیع ۲ هزار بسته کمک آموزشی نوشت افزار تهیه و در بین دانش آموزان روستاها و عشایر استان خوزستان

به همت انجمن مهر زردکوه ، تعداد ۲ هزار بسته کمک آموزشی نوشت افزار تهیه و در بین دانش آموزان روستاها و عشایر استان خوزستان توزیع گردید. به گزارش رستاک خبر؛مریم ابوالقاسم زاده مدیر انجمن مهر زردکوه در این ارتباط اظهار داشت : انجمن مهر زردکوه در راستای حمایت از دانش آموزان عشایر و روستاها،

به همت انجمن مهر زردکوه ، تعداد ۲ هزار بسته کمک آموزشی نوشت افزار تهیه و در بین دانش آموزان روستاها و عشایر استان خوزستان توزیع گردید.

به گزارش رستاک خبر؛مریم ابوالقاسم زاده مدیر انجمن مهر زردکوه در این ارتباط اظهار داشت : انجمن مهر زردکوه در راستای حمایت از دانش آموزان عشایر و روستاها، امسال بالغ بر ۲ هزار بسته نوشت افزار تهیه کرده است که این تعداد در مناطق مروم و کم برخوردار استان خوزستان توزیع شده است.

 

وی افزود : در همین راستا ۳۰۰ بسته نوشت افزار شامل دفتر ، خودکار، مداد، پاک کن ، تراش و … با حمایت موسسه آبشار عاطفه ها ، سازمانهای مردم ، حامیان انجمن مهر زردکوه و گروه خیریه هیاری بین دانش آموزان روستاهای زمان آباد، بازارتمبی، سرکت، عوض آباد و علی آباد مسجدسلیمان توزیع گردید.

وی ادامه داد : این طرح طی هفته های آتی نیز در شهرستان های اندیکا و لالی اجرا خواهد شد.

ابوالقاسم زاده اضافه کرد : انجمن مهر زردکوه سالهاست با توجه به سختی های زندگی عشایر و روستائیان از جمله نبود امکانات کافی برای دانش آموزان ، در جهت آموزش و فرا گرفتن دروس، با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار در مناطق مختلف، نسبت به تهیه بسته های لوازم‌التحریر اقدام می‌کند.

وی در خاتمه گفت : همچنان چشم به راه حمایت‌های مردمی هستیم ، این انجمن سالهاست با حمایت های بی دریغ مردم از اقصی نقاط کشور در حال فعالیت است و امیدواریم حمایت‌ها همچنان ادامه پیدا کند تا در بخش محروم آموزش و پرورش عشایر بتوانیم قدمهای مثبتی در زمینه تجهیز و نوسازی کلاسهای درسی، تهیه پوشاک ، کفش و نوشت افزار برداریم و بار سنگین فقر و محرومیت را کاهش دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.