تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۰۷
کد خبر : 3105

پیام مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمات به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن نوروز.

پیام مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمات به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن نوروز.

  به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی و تقارن آن با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیامی صادر کرد . مهندس قباد ناصری در این پیام که توسط پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهر

 

به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید خورشیدی و تقارن آن با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیامی صادر کرد .

مهندس قباد ناصری در این پیام که توسط پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهر ه برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منتشر گردیده آورده است : یخ های زمستان در حال آب شدن است و بوی بهار دشت و دمن را پر کرده و آواز بلبلان نغمه آمدن زیباترین فصل سال و رویش و زندگی دوباره طبیعت را نوید می دهد . تقویم سال ۱۳۹۷ هم با همه فراز و نشیب هایش به آخرین برگهای خود رسیده و تا چند روز دیگر سال ۱۳۹۷ به خاطره ها می پیوندد . این سال با میلاد حضرت فاطمه (س ) آغاز و با میلاد امیرالمونین علی (ع) خاتمه  می یابد . آغاز و پایانی که به این سال برکتی صد چندان بخشیدند و برکات بسیاری برای مملکت عزیزمان هدیه بخشیدند و این مهم را می توانیم در طبیعت متفاوت و دگرگون شده ی نسبت به سالهای قبل که با بارش های رحمت الهی جان گرفته مثال زد و عینیت بخشید .

وی در ادامه پیام خود می افزاید : در این روزها مناسبت مهم دیگری هم در پیش داریم و آن سالروز ملی شدن صنعت نفت کشورمان است . صنعت نفتی که سالها صلاح و اختیارش در دست بیگانگان بود اما با مجاهدت فراوان حق قانونی ملت ایران زنده شد و با ملی شدنش اینک تمامی امور این صنعت افتخار آفرین که سنگر نخست اقتصاد و ارز آوری کشور عزیزمان است توسط فرزندان متخصص و متعهد این مرز و بوم صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه پیام خود می افزاید : اینجانب ضمن گرامی داشت سالروز ملی شدن صنعت نفت و یاد و خاطره تمامی افرادی که برای سرافرازی این صنعت و استقلال اقتصادی کشور خالصانه زحمت کشیدند ؛ فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت مولی الموحدین حضرت علی علی (ع) و روز پدر را به محضر همه همکاران زحمت کش و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . همچنین فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو را به محضر تمامی همکاران و خانواده محترم ایشان شادباش عرض نموده و برای همه سالی سرشار از موفقیت و بهروزی بهمراه سلامتی را از خداوند متعال آرزومندم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.