تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 3390

تجلیل بنیادشهید و امور ایثارگران ازخانواده شهید داراب اردشیری

تجلیل بنیادشهید و امور ایثارگران ازخانواده شهید داراب اردشیری

تجلیل بنیادشهید و امور ایثارگران ازخانواده شهید داراب اردشیری با حضور جمعی از مسئولان مسجدسلیمان، از خانواده شهید داراب اردشیری از شهدای عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد. علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان دراین راستا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر

تجلیل بنیادشهید و امور ایثارگران ازخانواده شهید داراب اردشیری

با حضور جمعی از مسئولان مسجدسلیمان، از خانواده شهید داراب اردشیری از شهدای عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد.

علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان دراین راستا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از خانواده معظم شهید داراب اردشیری از شهدای بزرگوار این عملیات تجلیل شد که در این برنامه جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند‌.

وی بیان کرد: شهید داراب اردشیری از جوانان شهرستان مسجدسلیمان است که در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اضافه کرد: این جوان دلیر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید و نام خود را جاودانه کرد.

شهید داراب اردشیری فرزند سهراب در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۱ در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود که در دوران جوانی همراه دیگر رزمندگان به جبهه اعزام شد و در کنار حماسه سازان دیگر به نبرد با دشمن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در علملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید داراب اردشیری در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه خرمشهر شربت شهادت را نوشید و مزارش در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان زیارتگاه عاشقان است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.