تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 6858

نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت

نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت

نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت پایگاه خبری رستاک ؛ بمناسبت دهه مبارک فجر نمایش محلی ماهدر تازه ترین اثر حجت الله ناصری نویسنده و کارگردان با تجربه مسجدسلیمانی به روی صحنه رفت. این نمایش محلی بختیاری از ۱۲ لغایت۱۶ بهمن در سالن فرهنگسرای جوان واقع در منطقه نفتک و از

نمایش محلی بختیاری ماهدُر در مسجدسلیمان به روی صحنه رفت
پایگاه خبری رستاک ؛ بمناسبت دهه مبارک فجر نمایش محلی ماهدر تازه ترین اثر حجت الله ناصری نویسنده و کارگردان با تجربه مسجدسلیمانی به روی صحنه رفت. این نمایش محلی بختیاری از ۱۲ لغایت۱۶ بهمن در سالن فرهنگسرای جوان واقع در منطقه نفتک و از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن نیز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در فلکه بانک ملی مسجدسلیمان به روی صحنه خواهد رفت.
عوامل این نمایشنامه ؛ایمان اسدی خواه نویسنده ، بازیگردان و مشاور ابراهیم قزلی ،کارگردان نمایشنامه حجت ناصری کریموند و با نقش آفرینی احمد عالیوند، ایرج زمانپور، مینا شیروانی، فرحناز آب آردی، ساحل کرمپور، سودابه جلیلی، حدیث صالحی، سپیده ملایی، ساغر کرمپور، فادیا حافظی، مهدیه دولت آبادی و ایمان اسدی خواه و موسیقی ساحل کرمپور، نورپرداز رضا بلدی و علی باقری و حسین مرادی نیز به عنوان تدارکات در این نمایش حضور دارند.

نمایش ماهدُر کاری از گروه منتظران وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان است که با همکاری بسیج هنرمندان مسجدسلیمان به روی صحنه رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.