تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 9317

تقدیر از بانوان شاغل اداره امورمالیاتی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و گرامیداشت مقام والای زن

تقدیر از بانوان شاغل اداره امورمالیاتی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و گرامیداشت مقام والای زن

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن طی مراسمی از بانوان شاغل در اداره امور مالیاتی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد. به گزارش پایگاه خبری رستاک :کیومرث قنبری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زنان نامشان معادل معجزه بود و

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن طی مراسمی از بانوان شاغل در اداره امور مالیاتی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری رستاک :کیومرث قنبری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زنان نامشان معادل معجزه بود و نشان داده اند وجودشان از معجزه بالاتر و حضورشان آرامش بخش محیط خانواده بود بی شک سلامت اجتماع و سلامت خانواده مرهون بانوان است و هر بخشی از جامعه که از توان زنان بهره گیری کرده موفق تر از سایر بخش های جامعه توانسته است عمل نماید.
رییس اداره امور مالیاتی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: زنان ستون اصلی زندگی و هدیه ای آسمانی هستند که در اجتماع و خانه وظایف سختی بر عهده دارند ،عهده دار بودن وظیفه کارمندی و انجام خدمت در محیط کار و بعد از آن عهده دار بودن وظایف همسری و مادری در خانه بر رفیع بودن جایگاه زنان و مادران مهر تایید می زند.
قنبری در پایان افزود:از زحمات بانوان شاغل در تمام حوزه های اداره در سالی که گذشت ،تقدیر و تشکر میکنم ، به فضل الهی سال پیش رو برای همه بانوان سرزمینم سالی پراز موفقیت و سلامتی خواهد بود.
در پایان این جلسه با اهداء گل و لوح تقدیر و هدایایی از بانوان شاغل در این اداره تقدیر بعمل آمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.