تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۸
کد خبر : 9885

جهش پتروشیمی مسجدسلیمان در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی تهران

جهش پتروشیمی مسجدسلیمان در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی تهران

  بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،گاز ،پالایش وپتروشیمی از ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد‌. به گزارش پایگاه خبری رستاک؛غرفه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در این نمایشگاه در سالن ۳۸B بود که در روز اول نمایشگاه توسط پدر شهید آرمان علی وردی افتتاح شد. غرفه

 

بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،گاز ،پالایش وپتروشیمی از ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد‌.
به گزارش پایگاه خبری رستاک؛غرفه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در این نمایشگاه در سالن ۳۸B بود که در روز اول نمایشگاه توسط پدر شهید آرمان علی وردی افتتاح شد.
غرفه این شرکت در این نمایشگاه ضمن اینکه با استقبال بی نظیر مقامات و مسئولین و همچنین بازدیدکنندگان مواجه شد توانست دستاوردها و موفقیت هایی برای این شرکت به ارمغان بیاورد.
در این نمایشگاه سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس ضیغمی مشاور وزیر نفت،دکتر زمانپور مدیر عامل هلدینگ صبا انرژی،دکتر ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و چند تن از مقامات لشکری و کشوری از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید بعمل آوردند و این شرکت توانست دستاوردهای بیشماری از جمله تفاهم نامه با چندین شرکت دانش بنیان،تفاهم نامه با شرکت های تولیدی داخلی و تولیدی استانی و شهرستانی ،تفاهم نامه با بانک کارآفرین و ….رادر مدت حضور خود در این نمایشگاه به دست آورد.
در حاشیه این نمایشگاه سید احسان الله موسوی  مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در خصوص افت فشار گاز و همچنین مشکلات گاز ورودی شرکت با مسئولین کشوری شرکت گاز و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی مذاکراتی داشتند و قولهای مساعدی در خصوص مرتفع ساختن این مشکل از آنها گرفت تا این شرکت بتواند به ظرفیت صد درصد و بالاتر اسمی خود برسد و شعار سال که شعار رونق تولید است را محقق سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.